Blagdanska groznica bez groznice Realnost ili utopija?
11/12/2017
Specchiasol, RoC i Novexpert popusti
01/02/2018

Šetnja – mali napor za tijelo, veliki korak za zdravlje!

Jedan period je iza nas, točnije period 2017. godine. Mnogi od  nas ispratili su je uz pokoju slasticu, dobro društvo te uvijek dobrodošao vatromet. No kako to obično biva, sa završetkom jednog razdoblja počinje novo. Kažu da je upravo siječanj mjesec posvećen odlukama o uvođenju zdravih životnih navika. Znamo, znamo, ne zvuči privlačno, no zapravo, i uz malo uloženog truda, moguće je.

Od onih standardnih novogodišnjih odluka kao što je prestanak pušenja, uvođenje zdravije i uravnotežene prehrane, odricanje od slatkiša, unošenje veće količine vode, činjenica je da je drastične promjene životnih navika teško sprovesti preko noći a još teže držati se istih ustrajno. Stoga mi predlažemo da u novoj godini krenete malim ali vrlo značajnih koracima za zdravlje. Naš prijedlog je da se izvučete iz svojih kuća, stanova, ureda i krenete šetati.

Prema preporukama stručnjaka, optimalno vrijeme za provesti šetajući je trideset minuta. Ne samo da ćete se bolje osjećati te učiniti nešto za sebe, možda razbistriti um nakon napornog dana na poslu ili iscrpljujućih svakodnevnih obaveza,  već to možete činiti i u društvu. S obzirom na to da današnji ubrzani tempo života ostavlja malo prostora za opušteno druženje u društvu dragih nam osoba, ovdje možete spojiti ugodno s još ugodnijim.

Ako se putem uspijete i dobro nasmijati, napravili ste pravu stvar za sebe i za Vaše tijelo! Odrasli se dnevno smiju oko 17 puta, dok se malena djeca nasmiju i do 300 puta u danu! Istraživanja na području psiho-neuro-imunologije nastavljaju dokazivati kako su um (emocije) i tijelo (imunološki sustav) usko povezani. Ugodne emocije potiču imunološki odgovor dok ga neugodne potiskuju. Stoga osmijeh na lice 🙂 !

Krenite šetati polako u skladu s vlastitim mogućnostima, ali krenite, i to još danas jer šetnja osim što sagorijeva kalorije, potiče cirkulaciju, zdravlje srca, dobro raspoloženje i bolji san. Ako bolujete od neke bolesti ili ozljeda lokomotornog aparata potrebno je savjetovati se s liječnikom te nakon njegovog odobrenja, spremni ste za start!

Stoga, naša preporuka ovoga mjeseca je da navučete kape, šalove i rukavice, stavite tople čizme i krenete šetati za zdravlje. Ako ste u društvu, sigurni smo kako će vrijeme provedeno u šetnji biti još ugodnije.